ISO
Pod tym prostym skrótem kryją się trzy obszary, które odgrywają kluczową rolę w przechodzeniu na kolejny stopień profesjonalizmu:
Indywidualizacja, Samodzielność, Online.
Indywidualizacja: dzięki aplikacji używanej w Lincolnie podczas zajęć online możemy jeszcze bardziej zwiększyć indywidualizację procesu nauczania. Funkcje , które oferuje nam aplikacja pozwalają na jeszcze większy nadzór nad pracą kursantów i jeszcze bardziej zwiększać efektywność wykorzystywanych metod. Fakt, iż nadal pracują w grupie nie stanowi żadnej przeszkody – dzięki funkcjom aplikacji możemy przydzielić kursantów do konkretnych zadań. We własnym pokoju kursanci pracują we własnym tempie, mogą liczyć na spersonalizowany feedback, nie muszą pracować pod presją grupy – szybkiego tempa lub kontrastu z lepszym uczniem.
Samodzielność: kursant w pewnym momencie całego procesu metodycznego musi stać się samodzielny. Dzięki metodzie classroom flipping największy nacisk położony jest na wykorzystanie zasobu wiedzy, który kursant wstępnie nabył przed lekcją. Materiały, które uczniowie muszą samodzielnie przygotować służą jako baza do zajęć a następnie są aktywnie i efektywnie wykorzystywane podczas zajęć. Metoda classroom flipping maksymalizuje metodę komunikatywną a przede
wszystkim aspekt mówienia. Mówienia nie językiem bezpiecznie prostym, ale językiem, który wspina się na kolejny poziom trudności.
Online to gwarancja nieograniczonego dostępu do materiałów, które można natychmiast wpleść w tok lekcji – bez konieczności zmiany nośnika informacji. Aktywizacja każdego rodzaju obszaru aspektu językowego w zasięgu jednego kliknięcia : pisanie : otwieramy edytor tekstu i tworzymy wybraną kompozycję, mówienie : na podstawie właśnie obejrzanego klipu (bodziec wizualny oraz bodziec audio) produkujemy wypowiedź.